Mim # 20 Kendi Kitabını Yarat

      Bu mimi bana Fighting!! paslamış.Mimleri ve kitapları sevdiğimi çok iyi biliyor.Teşekkür ederim ve hemen mime başlıyorum.Kendi kitabımızı yazmış olsak nasıl bir şey olurdu diye merak etmişler ve sormuşlar ~

1.Bir kitap yazmaya karar verdiniz.Türü ne olurdu?
   Sanırım cinayet-polisiye romanı yazardım.Ama kişisel gelişim kitapları da yazmak isterdim.

2.Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
   Bağımsız bir roman şeklinde olurdu.

3.Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
   Çok zor yerden geldi :D Kitabın konusunu mekan, zaman karar vermeden isimlerine karar veremem sanırım.Ama eminim ki sıradan Türk ya da yabancı isimler olmazdı.

4.Her yazarın etkilendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır.Peki sizinkiler hangileri?
   Olmaz mıı :D Lisa Gardner, Sarah Jio, Kristın Harmel; Türk olarak da Cüneyd Suavi :)

5.Kitabınızın nerede geçiyor olmasını isterdiniz? (hangi ülke, şehir, köy vs.) Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
   Tek bir ülkede ya da şehirde geçmezdi.Farklı bilinmedik ülkeler de olabilir farklı şehirlerde.

6.Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
   Kitabı yazarken o stresli anlarımda kim yanımdaysa ona verirdim.

7.Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
   Sevimli (!) Ölüm..
İlk aklıma gelen bu oldu.Eminim kitap yazacağım zaman daha düzgün bir isim bulurum :)

8.Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?
   Etkileyici, düşündürücü, dokunaklı..
 
   Ve kitabıma şöyle tepkiler gelsin isterdim :)
   1.OHA
   2.Yok Artık!
   3.Vay canına!

Tabi şu an sorulara göre cevaplar verdim ama gerçek anlamda kitap yazmaya karar verirsem ne kadarını uygularım bilemiyorum :D
Bu mim'i Hayaliland , Şemspare ve  isteyen herkese paslıyorum :)

2 yorum:

  1. Kitap yazmak .. ne güzel hayal.. ya da hayali bile güzel. yazdığın kitabı alasım geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu bir kitap yazıp yayınlamak.Sonra okuyanlarla buluşmak :) Gerçekten hayali bile güzel :D

      Sil