Mim # 17 Kitap

         Merhaba :) Mim günlerine geri döndüm.Şu sıralar üst üste mim paylaşabilirim :) Bu mimi D.S.K'dan aldım ama anca yazmaya vakit bulabildim.Kendisi beni mimlemese bile hemen hemen çoğu mimine talip oluyorum.O da sağ olsun kırmıyor beni teşekkür ederim :) Mim adından da anlaşıldığı gibi kitaplarla ilgili sorular olacak.Buyrun;

1.İlk hayranlığın?
   İlkokuldan beri kitap okumayı severim.Sürekli kütüphane elimde kitapla gezerdim.İlk hayranlığım ne zaman başladı bilmiyorum ama daha ilkokul 2'den beri kitaplara ilgim vardı.

2.Favori serin?
   Sadece iki seri bitirdim.Biri de hala yarım -,- Bitirdiğim serilerden biri fantastikti diğeri ise gerçek yaşama uygun kitaptı.Aslında ikisini de çok sevmeme rağmen Krıstın Hannah hayranlığımdan dolayı Ateşböceğinin Yolu ve Ateşböceğinin Şarkısı daha ağır basıyor :)

3.Favori kitabın?
   Lisa Gardner Kusursuz Tuzak :) Gerçek yaşamdan kitaplar okusam da cinayet polisiye romanlarına ilgim hep fazladır.Hiçbir kitabı bunun kadar sevemedim :)

4.Favori erkek karakterin?
   Her karakteri ayrı ayrı severim bağrıma basasım gelir ama şu favori karakterim diyemiyorm :P

5.Favori bayan karakterin?
   Yukarıdaki cevabın aynısı geçerli :D

6.Favori okuma saatin?
   Kitapla başbaşa kaldığım sakin, huzurlu, mümkünse açık bir mekanda, ne soğuk ne de çok sıcak olmayan bir hava en iyisidir :) Bir de kahve :)

Bu mimi baya geç yaptığım için kimseye paslamıyorum. İsteyen alabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder