Kumbara Kum Kum Bara :D

  Efenim merhaba :D Kumbara deyince hepinizin aklına para biriktirmek için küçük bir kutu olarak geliyor.Ama kumbara deyince benim aklıma direk bu şarkı geliyor;

KUMBARA
Babam verince para(sonraki dizedede annem verince para )
Kum kum kumbara
Göz kırpar hemen bana
Kum kum kumbara

Çok acıkır doymayınca
Hergün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam
Arkadaşım kankam
Kumbaram.

Birgün düşersen dara
Kum kum kumbara
İçinde hazır para
Kum kum kumbara
Şıngır şıngır kumbara
Kum kum kumbara

Çok acıkır doymayınca
Hergün harçlık koymayınca
Benim küçük bankam
Arkadaşım kankam
Kumbaram.


Heheheee :D Bu da nerden çıktı diyebilirsiniz :) Hemen açıklıyım.Dışını sevmediğim bir kumbaram vardı.Bende taa aylar öncesinde elimde olan parça evalarla kapladım süsledim.Sonra tabi hırsız kumbaramın üstünü kırsa da o kadar verdiğim emeğe kıyıp atamadım bir köşede duruyor.İlk yaptığım zaman üşenip paylaşmamıştım şimdi bu kötü halini paylaşıyorum affınıza sığınarak ^_^
Görüşmek üzere ^^

12 yorum:

  1. Benimde kumbara deyince aklıma bu şarkı geliyor :D Anasınıfında öğrencilerime hep bu şarkıyı söyletirdim anılarım depreşti ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çocuklara öğretmeye fırsatım olmadı ama benim dilimden düşmüyor :D Anasınıfı öğretmeni misiniz? :)

      Sil
    2. Mezunum tekrar hazırlanıyorum :)

      Sil
    3. İnşaallah kazanırsın :)

      Sil
  2. Bununla ilgili (keçeli şeyler) bir gün çekiliş yapacagını umarak ''-Harika olmuş ellerine sağlık.'' yazmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Aklımda çekiliş yapmak var ama bir 100 takipçiye ulaştığımda yapmak istiyorum :D

      Sil
  3. Uçayyyy!Bu evaları nasıl kullanacağımız hakkında bir yazı yazar mısın?Mesela nedir, nasıl yapılır,yapıştırılır?Her türlü bilgisini istiyorum...Hobilere sardım da bu aralar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir yazı yazmak hiç aklıma gelmemişti.Seni mi kırcam en kısa zamanda bunun hakkında bir yazı yazacağım :D

      Sil
  4. El becerisi iste... Ne kadar tatlı öyle. *^^*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bence çabalayan herkes yapabilir :)

      Sil