Anasınıfından Merhaba ^^

   17 Eylül 2014 itibariyle stajıma başladım.İki yıl boyunca hocalarımın korkuttuğu gibi çok zor değildi.Elbette yoruluyorum ama onlar da her meslekte olduğu gibi tatlı yorgunluklar.Bu bölüme başladığımdan beri benden küçüklere ''Asla bu bölüme gelmeyin'' ve ''Çok zor'' vb. cümlelerini söylüyordum.Şimdi farkettim ki zor olan bu meslek değil, meslek dersleri, yaptığımız etkinlikler.Meslek derslerinde zorlandığım kadar çocuklar beni zorlamadı, yormadı o derece.Eğer bu bölümü okumak isteyen varsa önce bu bölümün derslerinin zorluklarını göze almalı..
Minik Yıldızlar (Sabahçı sınıfım)
Staj yaptığım yeri, öğrencilerimi çok seviyorum ve yerimden çok memnunum.Allah bozmasın :) Asla okul öncesi yani anasınıfı öğretmenliği okumam diyordum ama staja başladığımdan beri bu meslek aklımın bir köşesine yerleşti.Çocukları sevmeyen ben bile düşünüyorum ilginç..

Neyse efenim bu yazımda sınıfımda yaptığımız birkaç panoyu paylaşacağım..

Şekiller panosu
.Buna benzer bir pano internette görmüştüm ama ben daha süslüsünü yaptım.Çok da içime sindi.
Sadece kırmızı kare balığın yönünü yanlış yaptım ama olsun böyle de güzel :)
Sınıf kuralları panosu.
Çocuklar anasınıfına başladığında her kuralı bilmediğinden her sınıfa gerekli diyebileceğim bir pano.Doğru davranışların başına ''Tik'' yanlışların başına ''Çarpı'' işareti koydum.Bu panoyu koyduktan sonra çocuklar kurallara uymaya daha çok dikkat ediyor..
Renkler panosu.
Ana ve ara renklerin bulut ve yağmur taneleriyle anlatıldığı bir pano.
Hava grafiği panosu :)
Renkler ve hava grafiği panosunu staj arkadaşım yapmıştı :)

3 yorum:

  1. Ayy ne güzel. Ben önce öğretmen lisesindeydim ve bizim stajimiz vardi. Ama sonradan kaldirdilar. Ben staj yapamadim yani. Zaten okul da değiştirdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel :) İçinde bir yerlerde varsa öğretmen olabilirsin :)

      Sil
  2. Merhaba yukardaki sinif kurallarinin resimlerini nereden temin edebiliriz acaba? tam o resimlere ihtiyacimiz var :) indirme imkanimiz yada sizin bize gönderme imkaniniz var mi?
    simdiden tskler

    YanıtlaSil