Mim # 11 O mu? Bu mu?

    3 haftalık yokluğumdan sonra bloğuma geri döndüm.Yayınlanan yazılara yorum yazmaktan kendi bloğuma yazı yazmaya vaktim olmadı.Ah bir de temizlik var tabi -,- Neyse efenim temizlik yoğunluğu, yol yorgunluğu derken kolaya kaçarak yine mim yazıyorum ^^  Bu mimi LowerK'dan aldım.Teşekkür ederim :)

1.Aşk mı? Bağlılık mı?
   Bu sorunun cevabını hiç düşünmeden bağlılık derim.Çünkü ben aşka inanmıyorum -,- Bunu bir arkadaşm hariç hiç kimseye söylememiştim.İlk defa buraya yazıyorum.Eğer aşk varsa ancak aşık olduğumda aşka inanabilirim..

2.Gurur mu? Teslim olmak mı?
   Gurur.

3.Sarışın mı? Esmer mi?
   Ne çok sarışın ne çok esmer ikisini de sevmem.İkisinin ortası bir şey olsun.Ama ikisinden birini seçmem gerekirse esmer ^^

4.Yeşil göz mü? Mavi göz mü?
   Mavi hastasıyım o yüzden mavi göz ^_^

5.Et mi? Tavuk mu?
   Tavuk :)

6.Karpuz mu? Kavun mu?
   Kavun sevmem, mecbur kalmadıkça yemem.O yüzden karpuz :) Canım çekti -,-


7.Altın mı? Gümüş mü?
   Gümüş.

8.Kedi mi? Köpek mi?
   İkisini de severim, ikisini de beslemek isterim.Çok kararsız kaldım ama önce köpek alırdım sonra kedi hehehee kk :D

9.Beyaz mı? Siyah mı?
   Beyaz ^^

10.Yağmur mu? Güneş mi?
     Sıcaktan nefret eden ben güneş demeyeceğime göre Yağmur ''''''

11.Mesajlaşmak mı? Aramak mı?
     Benim telefon fobim var T.T Mesajlaşmak ^^

12.Bodrum mu? Çeşme mi?
     İkisine de gitmedim bilemiyorum..

13.Deniz mi? Havuz mu?
     Deniz ^^

Sorular bitti T.T Bu mimi çok sevdim.Bu tarz sorularla bir de ben mim yapacağım :D
ŞEMSPARE'ye
Hayaliland'a
Kore'ye Sevgiler'e
D.S.K'ya paslıyorum.İsteyenler yapabilir :) Yeni mimlerle görüşmek üzere :)

6 yorum:

  1. Teşekkür ederim Ucay'cigim. :) Mümkün olan en kısa sürede cevaplayacagim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplarını bekliyorum canım :)

      Sil
  2. Yep mimlendiğimi gördümm :)) Her miminde unutmuyosun beni çok teşekkür ederim amaaaa :') Kısa sürecek cinsten bir mim ama sorular çok cici. Ayıla bayıla cevaplarım ellerine sağlık^^
    Ayrıca mimin çok güzel olmuş hakkında yeni bilgiler öğreniyoruz kkkkk ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :) Sorular çok güzel bu mimin devamını yapmayı düşünüyorum kk ^^
      Teşekkür ederim, zaten mimler bir nevi kendimizi anlatmak için kısa yol :D

      Sil
  3. Geç oldu biliyorum ama yaptım mimi! Teşekkürler yolladığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Hemen cevaplarını okuyacağım :)

      Sil