Sabah Uykum


Ahmet Batman'ın meşhur kitabından biri.Bu kitabı aldığımda ne popülerdi ne de başkasının elinde görmüştüm.Sırf isminde ''uyku'' var ve içinde kısa kısa hikayeler olduğu için almıştım.Okuyalı aylar geçti bununla ilgili bir post yazmayacaktım ama fikrimi değiştirdim :)
Kitabı aldıktan çokk sonrasında herkes bu kitabı çok beğenmiş ve bir anda popüler olmuştu.Ballandıra ballandıra anlatılıyor, biri bitirince biri okuyor ya da bir grupta hepsinin elinde bu kitap beraber okuyorlardı.Kitapta bir hikaye veya olay yok.Yazar çoğunlukla kendi kendine konuşuyor ve aşk acısı çekiyor.Aynı şeyleri defalarca okuduğumu gördüm.O konudan başka bir konuya atlıyor, (bana göre) saçma örnekler veriyordu. -,- Arada beğendiğim birkaç güzel yazı vardı ama geneli böyleydi.Eğer yazarın anlattıklarında kendinizi bulabiliyorsanız, ne güzel..

Kitapta hikayelerin altındaki bu sözlerden bazılarını çok sevdim..Aralarından birkaç tanesini seçtim ^_^
Diğerleri için>>>>>>


Bunlar dışında beğendiğim hiçbir şey yok.Almaz olaydım! Kitabı hiç beğenmedim ve yarım bırakmayı sevmediğimden bitirene kadar işkence çektim diyebilirim.Bir günde bir kitap bitirirken belki de bu kitabı
bir ayda bitirdim.O derece sıkıcı bir kitap >.< Gerçi beğenmek veya beğenmemek herkese göre değişir ama benim gibi aşktan, sürükleyici olmayan kitaptan hoşlanmıyorsanız okumayın derim.

NOT : Paranızı boşa harcarsınız, onun yerine başka kitap ya da yemek alın ^_^
DİPNOT : Yeni bir bilgi; Kızları anlamak değil de erkekleri anlamak daha zormuş.(Kitabı okuyan ne demek istediğimi çok iyi anlamıştır.)
DİBİN DİBİ NOT : Bu kitap yerine size önerebileceğim kitaplar var.Onlara bakmak için Tık Tık :)
DİBİN DİBİNİN DİBİ NOT : Bu kitapla ilgili yazdığım yorumlar benim düşüncelerim, siz sevmiş olabilirsiniz ona da saygı duyarım, lütfen sizde benim yorumlarıma saygı duyun..

2 yorum:

  1. Soğuk Kahve kitabındaki yorumum bu kitapta da onaylanmış! Demek ki her şey o kişinin dönmesi içinmiş :)
    O kişi dönsün de hem biz hem edebiyat dünyası böyle kitaplardan kurtulsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk Kahve'de böyle mi? Demek ki yalnız sevmeyen ben değilmişim :)
      Kesinlikle daha verimli kitaplar olabilir, boşuna bu tarz kitaplar çıkarılmasın :/

      Sil