Mim # 7 Kitaplar

  Bloglar arasında gezerken yeni bir blog keşfettim ve kitapları çok sevdiğim için hemen bu mim'i ondan istedim.Gülşah'la Hayata Dair'e teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum..

1-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
   Elimden kitap düşmez demem yeterli sanırım :)

2-En sevdiğiniz yazar/lar?
  Lisa Gardner, Sarah Jio, Cüneyt Suavi ve Kristin Hannah ^^


3-En beğendiğin kitaplar?
   Cüneyt Suavi'nin Hayatın İçinden serisi.
   Lisa Gardner'ın Kusursuz Tuzak, Saklambaç
   Krıstın Harmel'ın Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça
    Sarah Jio'nun Böğürtlen Kışı ^^

4-(Yerli, yabancı) hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
    Sürükleyici, heyecan uyandıran, aşk olmayan ya da az olan her kitabı tercih edebilirim.

Diğer sorular >>>>>

5-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
   Zaten iki kitap serisi bitirdim ve bir kitap serisinin de yarısındayım :)
   Seçilmiş serisi diyebilirim ^_^

6-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
   Polisiye, cinayet.

7-En son hangi kitabı okudun?
    Aynı Yıldızın Altında. Bakınız ^_^

8-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
   Sol Ayağım..

9-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
   Kitap blogları hakkında pek bir bilgim olmadığı için yeterli mi değil mi bilemiyorum..

10-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
     Benim için çok şey ifade etmesine rağmen üzgünüm ama bu sorunun cevabını veremiyorum -,- Yazacak bir şeyler bulursam cevabı değiştiriim :)

Kitaplarla ilgili yazılarım için Tık Tık :)

İlk defa rastladığım Fighting!!! 'eSaydam Mürekkep'e,BÜŞ'ÜN DÜŞÜ'neD.S.K'ya ve kitaplarla arasının nasıl olduğunu merak ettiğim ŞemspareYoon Yoo Mi ve Yazar Notu'na paslıyorum.Konusu kitap olan bir Mim'i bende cevaplamak isterim diyen herkes alabilir ^_^

10 yorum:

  1. bu gerçekten çok güzel ve keyifli mim olmuş.. bire kitap kurduysann :)) çok keyifli bir yazı olmuş.. bu arada bu mimi bana pasladığın için teşekkürler.. bu mimi cevaplamak için sabırsızlanıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap severler için en ideal mim :D Teşekkür ederim cevaplarını bekliyorum ^^

      Sil
  2. En kısa zamanda (bugün bile olabilir mim delisiyim sonuçta :D) yapacağım çok samimi bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cevaplarını bekliyorum :) O zaman seni sık sık mimleyeceğim :)

      Sil
  3. Yine beni mimlemişsiiin :D Thanks babe :D En kısa zamanda yazıcam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zaman umarım birkaç gün içinde olur ^^

      Sil
  4. Ben geldim^^ Mim çok hoş hemde kitap mimi çok beğendim çok :) Ellerine sağlık :) Mimi yapacağım ama şu tembellikten bi sıyrılmam lazım önce :) Pas için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ^^ Teşekkür ederim, sende tembellikten kurtulup cevaplarsan sevinirim hhehehe ^_^

      Sil
  5. Başlığı fark ettim baktım meğer buna mimlenmişim :D Neyse ben diğerlerini de bunu da yaparım ;)) Cevaplarımız aynı sayılır, en kısa zaman da yapacağım ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin her mimi yapabilirsin :D Sağ ol ^^
      Bekliyor olacağım :)

      Sil