Mim # 4 Pencereden Baktıktan Sonra Sorguya Tutulmak

 Bu Mim'i bana Renkli Tırtıl paslamış, teşekkür ederim ^_^
Pencereden bakıp gördüğün insanları anlatman daha sonra da soruları cevaplaman isteniyor.Açıkcası bu soruları kim bulmuş çok merak ettim o.O Mim'in adında olduğu gibi soruları okurken sorgudaymışım gibi hissettim -,- Neysee gelelim sorulara..
Öncelikle söylemeliyim ki, bizim pencereden bakmayı sevmiyorum..Nedenini birazdan anlarsınız -,-

Ben pencere yerine balkondan baktım.Sağımızda dereyolu (Nedenini anladınız değil mi?) ve diğer tarafta belediyenin yıktığı bir binanın yerini alan çimenler bulunuyor.Cadde üzerinde oturan çocukların oynayabileceği tek güzel alan o çimenlik.Her gün olduğu gibi o çimenlikte küçük çocuklar oyun oynuyor.Beş kişiler hepsi de ortalama 8-9 yaşlarındalar.Sonradan aralarına iki büyük, yaklaşık 10-12 yaşlarında çocuk geliyor.Küçükleri sıraya diziyorlar ve hedef belirliyorlar.Bir hedefi vurmak tarzında bir oyun oynuyorlar.Çimenliğin diğer tarafında da anne ile küçük kızı beraber oyun oynuyor.Kız 5-6 yaşlarında.Annesi ellerinden tutup döndürüyor.Kız oynamaktan çok hoşlanmış olacak ki annesinin yorulmasına rağmen oynamak istiyor.Çimenliğin sonunda da ışıklarda eve gitmek için karşıdan karşıya geçen insanlar var..

                                              SORGU MİMİ için >>>>>


1-Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsun?

Bu Mim'i cevaplayan herkes gibi bende ''Açık ilişki nedir?'' sorusunu Google amcama sordum.Anladığım kadarıyla birden fazla kişiyle ilişkide olup aynı zamanda karşı tarafında bunu bilmesi.Yok artık!! Açık ilişki hakkında pek olumlu düşünmüyorum, bana göre değil.Çok saçma ben böyle bir şeye tahammül edemem...

2-Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?

Marka takıntısıyla eşcinsellik ne alaka o.O Herkes giyimine özen gösterir sadece eşcinseller değil.Hiç öyle bir şey düşünmedim.Allah aşkına bu soruları kim yazmış? Çok merak ettim, özellikle ''don olsun derli toplu tutsun'' kısmına bittim -_- Bu soruyu pas geçiyorum..

3-Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın  mı vardı erkek arkadaşın mı?

Bebekle oynamayı ya da evcilik oynamayı pek sevmezdim.Nadir oynardım.Çoğunlukla erkek arkadaşım vardı :)

4-Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabilir misin?

Evet, çoğunlukla yabancı dinlerim.Pop, rock, rap, metal farketmiyor hepsini dinlerim.Sadece slow müzikleri daha az dinlerim.Severim ama kendi kendime :D Malesef oturamam -,-

5-Fantezilerin var mı?
Hayır.

6-X'ten Next olur mu? Sevgiliyle arkadaş kalınabilir mi?

X'ten Next mi? Emin değilim :D Sevgiliyle arkadaş kalınmaz, kalınmamalı.Ne yani ayrıldıktan iki gün sonra ''Kanka ya naber?'' mi dicem.Saçma -,-

7-Pisuvar takıntınız var mı? Beden Eğitimi dersiyle aranız nasıl?

Bu soruları kim buldu çabuk ortaya çıksın, valla bir şey demeyeceğim sadece merak ettim -,-
Neysee Google amca sağ olsun ne olduğunu öğrendim.Aslında öğrenmeye de ihtiyacım yokmuş..
Beden Eğitimi dersini ilkokulda severdim.Spor salonunda her sporu yapardık ve dersler verimli geçerdi.Ne zaman dersler bahçede yapılmaya başladı işte o zaman nefret ettim >.<

8-Sizce eşcinseller narsist mi?

Ne alaka? Bu soruyu hazırlayan ya eşcinsel çevredeki kişilerin düşüncelerini bu yolla öğrenmek istedi.Ya da eşcinsellere takıntısı var.Bence narsist değiller, ikisi farklı şeyler.


9-Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?

Haremde tek kadın olmaz ki :D Neysee alacak olsam Suzy'i alırdım :)


Bir Mim'in daha sonuna geldik.Heralde bu en ilginç mim oldu :) Ve bu soruları hazırlayana selamımı iletin :)
Bu Mim'i Havva'nın AtlasıKore MasalıKore'ye Sevgiler Yazar Notu ve Yoon Yoo Mi'ye paslıyorum :)


12 yorum:

  1. Hakkaten sorular bir garip ne desem ki bilemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplarını merak ediyorum :))

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım renkli tırtıl da mimlemiş ama bu nasıl bir mim ? bu nasıl sorular ? ve asıl soru ben bunları nasıl cevaplayacağım ? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu nasıl mim onu yazana sormak lazım :D bende kara kara düşünmüştüm ama cevapladım :)

      Sil
  3. teşekkür ederim canım mim için de ahretlik sorular bunlar acep kim hazırlamış ve aklından ne geçiyor merak etmedim değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin aklında bu soru var ama cevap yok :))

      Sil
  4. Ahahaha sorulardan şikayetçi bir blog daha!! :) Çok haklıyız sorular resmen terleten cinsten ^^ Ellerine sağlık eğlenerek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruları hazırlayan dışında herkes şikayet etmiştir :)) Hemde fenaa terletti :)

      Sil
  5. sorular bana cinnet getirtti o derece gıcık kaptım sen eşcinsel demişin de bence homofobik biri :D çok eglenceli olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Homofobik ya da eşcinsel farketmez ama biraz çatlak biri galiba :D Teşekkürler :D

      Sil
  6. Biraz geç oldu ama yayınladım ben de :) Teşekkürler mimlediğin için, bu arada sadece ilkini yaptım, ikinci mimdeki sorular ne öyle yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) En kısa zamanda okuyacağım mimini :D Ahiretlik sorular gibiydi, terletti valla :D

      Sil