Mim # 10 Devam Etsin Dediklerimiz *-*

Merhaba :D
Hep ben onu mimliyordum bu sefer de Yoon Yoo Mi beni mimlemiş, sağ olasın bacımm! :D Diyorum ve hemen soruya geçiyorum.

Devam etmesini istediğiniz diziler var mı?
Oooo olmaz mı? Tabiki de var :D Hemen sayayım :)

Answer To 1997 ve Answer me !994 
Bu serinin bir Answer to ---- dizisi daha olsa kesinlikle izlerim.İki dizinin de çekim şekli aynı ve konuları benzerdi çok severek izlemiştim.Eski zamanları gösterdiği için sevmeyenler olmuştu ama aksine ben çok sevmiştim.Konusu farklı olan devamı niteliğinde bir dizi daha çekilse seve seve izlerim :D
Boys Over Flowers :D
Gençlik, okul dizisi olduğu için ve tabiki sevdiğim şarkıcı oynadığı için severek izlemiştim.Konular olaylar sıkmamıştı.Eğer devamı gelirse yine çok sevileceğini, izleneceğini düşünüyorum :)
Saraydaki Mücevher ^^
İzlediğim ilk ve (Yarım bıraktığımı saymazsam) tek tarihi dizi.Saray hayatını, leydileri, o zaman yaşanan aşka hayran kalmıştım.Uzun bir dizi olmasına rağmen devamı olsa kesinlikle izlerdim ^^
Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

Devam etmesini istediğiniz filmler var mı?

Runway Beat :D
Favori Japon filmlerimden biridir ve her izlediğimde devamı çekilse diye düşünmüşümdür :)
Love For Beginners :D
Yine bir Japon filmi.Sonu çok güzel bitmişti ama ikilinin gelecekteki yaşamlarını da izlemek isterdim :) Bu filmle ilgili yazım için Tık Tık :)
Kimi Ni Todoke :D
Bu da Japon filmi :D Nedense Japon filmlerini daha çok seviyorum ve devamı gelsin istiyorum.Bu filmde çok güzel yerde bitmişti ama onların devamını kızın hallerini tekrardan görmek isterdim :) Bu filmle ilgili yazım için Tık Tık :)
Devam etmesini istediğiniz animeler var mı?
Malesef ben anime izlemiyorum.Tavsiyeniz olursa izleyebilirim :)

Aslında devamını izlemek istediğim çok dizi-film var ama üçer tanesinden bahsettim.Kısa olsun öz olsun sizi de sıkmak istemedim :)

Bir Fanboyun Günlüğü  ?
D.S.K ?
Supercel ?
Havva'nın Atlası ?
ŞEMSPARE ?
Nabrut Ve Yaşam  ? Sizinde devamını izlemek istediğiniz diziler, filmler, animeler var mı? :)

20 yorum:

  1. Tabi olmaz mı en kısa sürede yazacağım bu mimi ^_^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım benim, valla sende olmasan kimsenin mim paslayacağı yok (:
    En kısa zamanda yapacağım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğimde senden yeni mimler paslamanı istiyorum :D
      Bekliyor olacağım :)

      Sil
  3. ehehehhe çok eğlenceli ki buu :) Sayıda bir sınırlama var mı yoksa ben bayağı yazacağım diye korkuyorum da :D
    Kitap mimini cevapladım şimdiki ödevimi de aldım teşekkürler mim makinamm :) Cevapların içinde benimde keşke dediklerim var :) Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınırlama var mı bilmiyorum ama ben üç tane yazdım.Daha sonra ayrı bir yazı olarak devamını getireceğim :)
      Cevaplarına hemen bakıyorum :D Teşekkür ederim ^^
      Mim makinan bir süre sana mim paslayamayacak T.T

      Sil
  4. Ayy mimlenmişim teşekkür ederim :) Saraydaki Mücevher dizisinin ikincisi çekilecek sanırım öyle bir haber okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisi mi çekilecek süper olur :)

      Sil
  5. Ben yazıyı şimdi adamakıllı okudum Saraydaki Mücevher'i yarım bıraktın demek ben çok severek izlemiştim. Trt sağ olsun iki defa hatmettik ama çok severek izledim dediğim gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo yarım bırakmadım.Yarım bıraktığım başka bir tarihi dizi var onu saymazsam izlediğim tek tarihi dizi demek istedim .) Severek izledim kaç kere :)

      Sil
  6. Şimciiik... Tek tek yorumlarımı yapıyorum :D
    1. Çoook güzel, kıs ve öz bir mim olmuş -Benimkinin aksine :D- Sefdim :D
    2. Ben de üçüncü bir Answer To istiyom *.* Ne güzel Flower Boy serisi çıkarmıştı tvN, bence bunu da yapabilirler :D Bence BOF biraz abes bir yerde bitti ama daha da uzatırlarsa sıkıcı olacaklardı, o yüzden iyi. Ama sen illa bu konseptte daha uzun bir şey izlemek istiyorum diyorsan Hanayori Dango'yu izle. BOF ondan uyarlandı sonuç olarak :D İki sezon ve bir de filmden oluşuyo.
    3. Bu filmlerin devamını ben de istiyom ya *.* Runway Beat benim en sevdiğim filmlerden. Sebebi elbette oyunculuk değil -Japonların oyunculuğuna hala alışamadım pek, bana abes geliyorlar çoğu kez- ama konusu cidden güzeldi ve biraz daha derinleştirebilirlerdi. Love For Beginners ve Kimi No Todoke içinse şöyle bir durum var: İkisinin de mangası var ve ikisinn de animesi var. Gerçi Kimi No Todoke yanlış hatırlamıyorsam iki sezondu.Açıkçası ben Kimi No Todoke'nin film olmasından çok dizi olmasını isterdim çünkü animesi cidden çok güzeldi. Ben bi izle derim yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzuuun yorumun için teşekkür ederim :)
      Senin gibi uzuuuun yazıp okuyanları çileden çıkarmak istemedim kk :D
      Hanayori Dongo'yu hiç izlemeyi düşünmedim :D
      Japonların oyunculuklarını özellile lise filmlerini çok seviyorum.O filmde cidden güzeldi.Diğerlerinin ne animesini ne mangasını izledim.İzlemeyide hiç düşünmedim.Kimi Ni Todoke ani bitti gibi oldu ikinci filmi çekilse gayet güzel olur :)

      Sil
  7. bende cevaplayacağım zevkle.
    bof'un o rezil sonundan sonra devam etmesini istemeni anlıyorum devam etse belki anlamlı bir son falan izlerdik güzel olurdu :)
    aslında answer 97nin devamı çekildi sayılabilir :D answer 94 de konuk oyuncu olarak gelecekdeki hallerini izleme fırsatı bulduk :)

    YanıtlaSil
  8. Cevaplarını bekliyorum :) bof cidden kötü bitti özel bölüm bile olabilir ;) answer devamı geldi sayılır ama üçüncüsü gelse yine izlerim kk :D

    YanıtlaSil
  9. Answer 97 devam etseydi ama ikinci cıks :P Sinir oldum ona :/ Valla bu mimi de üstüme alıyom :D Zevkle cevap veririm diye düşünüyorum çünkü ;) Cevaplar çok güzeldi, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İkincisini sevmeyene çok rastladım ama ben onu da sevmiştim tabi 97 kadar değil :D

      Sil
  10. Buraya yorum yaptım ama yok :/ Pc kapatınca yayınlanmamış demek ki ;) Harika bir mim daha ;) Bof ve Reply 1997'ne katılıyorum. 1994'a katılmıyorum nasıl bitirdik o diziyi bilmiyorum :D Diğer mimlerdeki gibi bunu da üstüme alıyorum :D Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları denetledikten sonra yayınlıyorum ve birkaç haftadır internete giremediğim için yorumlara bakamadım.O yüzden yayınlanmamış gibi gözüktü özür dilerim T.T All all bende cevaplarını merak ediyorum :D

      Sil