Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça / Krıstın Harmel

                   
Kitabı ilk gördüğümde aşık oldum, dönüp dolaşıp sonunda aldım ve okudum.Yahudi Soykırımı sırasında maziye gömülen bir aşkı torunu ortaya çıkaracak.Yıllar sonra o soykırımda ayrılan çift tekrardan bir araya gelebilecek mi dersiniz? Okurken, Böyle şeyler de mi vardı? diyebilirsiniz.Zaman zaman büyükannenin, Hope'ın ya da diğerlerinin haline üzülebilir, zaman zaman da onların hayatlarına gülebilirsiniz.Sürükleyici, hoşunuza gidebilecek bir kitap, mutlaka okumalısınız :) Benim favori kitaplarımdan biri ^_^
Bazen de Hope'ın pastanesindeki Yıldız Turta'yı, Gece Bezeleri'ni, Tarçınlı Bademli Kurabiye'yi canınız çekebilir, ''Bende bundan istiyorum!'' diyebilirsiniz.Yazar böyle söyleyeceğimizi düşünmüş olmalı ki her bölümden önce kitapta adı geçen tariflerden koymuş :) Daha yapmak kısmet olmadı ama yapacağım :)

Derinden etkileyen bir kitap, mutlaka okumalısınız ^_^

4 yorum:

  1. O nasıl güzel kapaktır öyle, ilk düşündüğüm bu oldu :) Bir sürü kitap almak istiyorum bunu da oraya ekledim, elimdeki okunacaklar bitsin de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kapağından sonra da isminden etkilenip almıştım :) Kesinlikle okumalısın :)

      Sil
  2. kitabı merak ettim ben şimdi... alacaklarımın arasına girdi.. kitap kapağı gerçekten de çok hoşmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an önce al derim :D hem tarifleri de yaparsın :D

      Sil