Böğürtlen Kışı ~

    Sarah Jıo'nun kitaplarını hep ilgimi çekmiş ve okumak istemişimdir.Okumaya da ilk olarak Böğürtlen Kışı isimli kitabıyla başladım :)
Kitabın kapağı büyük ihtimalle herkesin ilgisini çekmiş ve almak istemişsinizdir.Hiç tereddüt etmeden alıp okuyabilirsiniz.Çünkü şüphesiz mükemmel bir kitap :) İlk başta aşk konulu bir roman olduğunu zannetmiştim ama öyle bir kitap değil.Kitabın arka kapağında konu kısaca verilmiş;
Yazmaya üşendim de -,-

Geçmişi ve şimdiki zamanı konu alan, sırlarla dolu bir kitap.Her cümlesini heyecanla okuyup, acaba ne olacak, bunun sonu nereye varacak, aralarında nasıl bir bağlantı var diye düşünüp durdum.Sonunu okuduğumda hayretler içinde kalırken her şeyin açığa kavuşmuş olmasına da çok sevindim ^_^
Kitabın son sayfaları ''Benim Kış Notlarım'' olarak ayrılmış.
Çok hoşuma gitti ama daha yazacak bir şey bulamadım :)

Keyifli Okumalar ^_^

6 yorum:

  1. Selamm^^ Sarah Jio sever olarak yorum yapmazsam hatrım kalır dedim ve daldım yoruma. Böğürtlen Kışı ahh.. Ne çok ağlatmıştı beni. Bende ilk olarak Böğürtlen Kışı ile başladım sonra Mart Menekşelerini okudum ama anladım ki önce Mart Menekşelerini okumalı çünkü Böğürtlen Kışı'nda MM ile ile ilgili ufak bir parça geçiyor. Neyse efenim benimde ayıla bayıla okuduğum bir kitap olup çok sevmişimdir. Post için ellerine sağlık çok güzel olmuş ~~

    Bu arada ayracına bayıldım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim :) Ben ağlamadım ama baya bi etkilenmiştim T.T Sarah Jio sevdiğini öğrendiğim iyi oldu ben sadece bu kitabını okudum sence bundan sonra Mart Menekşeleri'ni mi okumalıyım ya da hangi kitabını okumalıyım? :) Penguen mi? O ayraç değildi arkadaşım hediye etmişti, teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Evet Mart Menekşelerini okuyabilirsin çünkü o da çok güzel. Zaten çok kitabı yok bir Yağmur Sonrası var ki elimdeki kitaptan ötürü hala okuyamadım kendilerini. Bir de Son Kamelya var yeni çıktı hala almadım T.T Kısacası şuan önerebileceğim tek kitabı Mart Menekşeleri :D Evet penguen ve çok güzel^^

      Sil
    3. Evden çıkabilirsem inşaallah alırım o kitabı :D Evet, çok tatlı ^^

      Sil
  2. Bu yazarın ilk kitabı olarak Böğürtlen Kışı'nı okumuştum. Çok beğendim hele de sonunu... Bu yazarda devam edeceğim ^^
    Ayracın da ne tatlıymış öyle :) Ellerine sağlık yazın fotoğrafların çok güzel olmuş :'3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diğer kitaplarını aldım okumak daha kısmet olmadı eminim onlar da güzeldir :)
      Teşekkür ederim ^^

      Sil