Aynı Yıldızın Altında ~

 
Bu kitabı aldığımda henüz popüler olmamıştı.Popüler olduktan sonra da hiç okuyasım gelmedi. Taa ki okuyacak başka kitap bulamayınca okumaya başladım.Merak uyandıran sürükleyici bir kitap olmasına rağmen zaman zaman sıkıldım ve konuşulanları anlamadım, bazı yerler de saçma geldi.Hele hasta haldeyken başka bir şehre kadar yol teptikten sonra kitabın yazarı kitabın devamını söylemeyince sinir oldum, dövesim geldi >.< 

Ama buna rağmen severek okudum, hoşuma gitti, sonlara doğru kitabı daha çok sevmeye başladım ve bitirdim :) Bir kitap mutlu sonla biterse sizde mutlu olur, gülersiniz, kötü sonla biterse üzülürsünüz değil mi? Bu kitabı bitirdiğimde sonu güzel miydi, yoksa kötü müydü karar veremiyorum.Ama ben ne güldüm ne de üzüldüm, sadece sinirlendim! Gerçekten sinirlendim, çünkü beklemediğim bir anda bitti ve orada bitmesini beklemiyordum >.< 

Aklıma takılan soruları ne yapacağım? Bende Hazel gibi John Green'i bulup sorsam mı? Tabi ki bu imkansız bir şey >.< Hazel Augustus'a geri mektup yazdı mı? Görkemli Izdırap'ın yazarı Hazel'in tavsiyesine uyup tekrardan kitap çıkardı mı? Hazel Destek Grubuna devam etti mi? Aklımda cevapsız sorular -,-

Son bir şey daha ^^ Bir kitabı okuduğumda onun filmini izlemem ya da filmini izlediğimde kitabını okumam.Ama bu kitabın filmini izlemek istedim, Hazel ve Gus'u seyretmek bir de öyle görmek istedim.Acaba kitapla, film aynı mı diye düşündüm ve fragmanı izledim.O 2 dakikalık fragmanı izlerken bile kitabı yaşıyormuşum gibiydi.En kısa zamanda filmine gideceğim :) Okumak veya izlemek isteyenler önce kitabı okuyun sonra filmi izleyin derim :)

KONUSU
Hazel Grace kanser hastasıdır ve yaşamı boyunca oksijen tüpünü yanında taşıması gerekmektedir ve hastalığı ölümcüldür.Yaşadığı olaylar yüzünden sessizleşmiş, içine kapanmış ve depresyona girmiştir. Hiç arkadaşı yoktur tek arkadaşı olarak anne ve babasını görmektedir.Anne, babası Hazel'in arkadaş edinmesi için kanserle ilgili bir destek grubuna götürür.İlk başta orayı hiç sevmeyip, gitmek istemez.Taa ki Augustus ile tanışıncaya kadar.O kim mi?

Augustus kanserden bacağını kaybetmiştir.Neşeli, her şeye gülebilen takma bacağıyla bile dalga geçebilen, her şeye mutlu olabilen bir çocuktur.Destek grubuna arkadaşıyla birlikte gelir ve orada Hazel'i görür ondan hoşlanmaya başlar. Hazel'de ondan hoşlanmaya başlar ve aralarında bir arkadaşlık kurulur.Kısa zaman sonra birbirlerinin her şeyi olurlar.Fakat Hazel'in hastalığı ölümcüldür, sizce onlar birlikte olabilecekler mi? Devamını okuyun ^_^
Gece yarısı bu kitap için bulut şeklinde kitap ayracı yaptım :)
Yerimden kalkmaya üşendiğim için gözleri ve ağzı kalemle çizdim -,- Ama çok şirin ^_^

8 yorum:

  1. Filmini izleyen biri olarak söyleyebilirim ki çok güzel bir filmdi, anlattıklarının hepsi aynı şekilde vardı...İzlerken belki sıkılabilir ya da hayal kırıklığına uğrayabilirsin, çünkü insan hayallerinde her şey daha mükemmel oluyor..
    Bu arada kitap ayıracına bayıldım! Keçe mi o?Yoksa kağıt mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey hayallerdeki gibi olmuyor ama filminin de çok güzel olduğunu düşünüyorum.Yani fragmandan öyle anlaşılıyor :)
      Teşekkür ederim :) İkiside değil, evadan yaptım :)

      Sil
  2. Vayy bulut ayraç haa Uçayy :D bu harika olmuş. Sende ışık görüyorm :D kitapta fena görünmüyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne ışığı o :D Okumalısın bence :D

      Sil
  3. Yetenek ışığı :DDDDD yaa bulabilir miyim ki herhangi kitapçıda ?? Atsana bi okuyum :D tutcam at at :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popüler bir kitap olduğu için her yerde bulursun :D Attım tut :D

      Sil
  4. Popüler kitapların sonu genelde böyle olur, hayal kırıklığı. Benim için öyleydi en azından ben daha hoş bir aşk bekliyordum galiba böyle her konuşmaları altını çizme gereksinimi hissettirecek bir havası vardı. Ama yine de kötü değildi dediğin gibi sıksa da bir çırpıda okuttu kendini. Kitabı okumadan önce film oyuncularını görünce hayalimdeki gus ve hazel onlar oldu ve bu yüzden film benim için izlenebilir oldu bir ara izleyeceğim . Haa bir de Gus un mektubu çok yavan geldi bana. Yine de bitirdiğimde ağlıyordum :D
    Kitap ayracı da pek şirin olmuş cidden baya yeteneklisin sen bu konuda ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popüler kitapları pek okumadığımdan bilemiyorum ama sonunun hayal kırıklığı olacağını tahmin etmiştim.Daha çok aşkı yaşamalarını bende bekliyordum.Bazı yerleri çokk sıkıcı olsa da merak uyandırdığı için okuttu kendini :D Ben filmi olduğunu bittikten sonra gördüm ve hayalimdeki Hazel ve Gus böyle değildi.Hazel neyse bir nebze olabilirdi ama Gus kesinlikle değildi :D Ah ahh sorma o mektubu daha güzel bekliyordum en azından etkilenirim diye bekliyordum ne ağlaması etkilenmedim bile :D Keşke o mektuptan sonra Hazel'de ona bir mektup yazsaydı kitap öyle bitseydi :D
      Teşekkür ederim, yapmayı seviyorum ^_^

      Sil