Üstün Zekalı Çocuklar İçin Etkinlik ~

 Çocuk Gelişimi ve Eğitimi bölümü okuduğum için haliyle etkinlikler yapıyorum.Özel Eğitim dersinde bu haftaki konumuz ''Özel Yetenekli ve Üstün Zekalı Çocuklar'' idi.Bu çocuklar için aşağıdaki oyunu hazırladım.Buna benzer bir oyunu çocuk gelişimiyle ilgili bir blogda görmüştüm.Ama ben daha sade, basit, az ve biraz da değiştirerek yaptım.
Oyunun oynanışı;
Oynayacak çocuk zar atar, kaç geldiyse o kadar ilerler.Resmin üzerine geldiyse resimdeki hayvan ya da meyvenin önce Türkçe ismini, sonra İngilizce ismini söyler.Daha sonra İngilizce isminin baş harfini kutudan alarak (mavi kartlar) resmin üzerine yerleştirir.Eğer pembe ya da mor yuvarlağın üzerine geldiyse; mor ya da pembe karttan çeker.Kartların üzerinde harfler vardır.O harfi söyler ardından o harfle başlayan Türkçe-İngilizce hayvan ya da meyve ismi söyler.Yanlış bilen veya bilemeyen olursa bir tur bekler.Oyunculardan biri bitişe geldiğinde oyun biter.Kim daha fazla bildiyse o kazanır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder