Man From The Stars ~ ♥

 Herkesin izlediği seve seve takip ettiği Man From The Stars final oldu.O kadar yeni bölümleri bekledim, seve seve izledim haliyle diziden bahsetmezsem olmaz :))
Man From The Stars ; Başka bir gezegenden 400 yıl önce dünyaya gelmiş ve burada yaşayan uzaylımızın, dünyadaki son 3 ayında aşık olmasını anlatıyor.Haliyle içinde aşk varsa olaylar daha güzel gelişiyor.Kore'de uzaylı dediğimizde aklımıza Kim Hyun Joong geliyordu.KHJ'dan sonra artık ikinci olarak da Do Min Joon-shii (Kim Soo Hyun) gelecek :D

 Aslında bu diziyi sırf Kim Soo Hyun var diye izlemeye başladım ^_^ Pişman da olmadım :D Adam bildiğin cool, rolünü mükemmel yapıyor.Sürekli onu gösterseler kimse hayır demez, saatlerce izleriz.Haliyle birçok Kore fanının kalbini yine çaldı :D
Dizideki diğer başrol Jeon Ji Hyun (Dizide;Cheon Song Yi) ilk defa burada gördüm.Ama kadını çok sevdim.Mimiklerini falan çok güzel kullanıyor.İlk defa bir dizide başrol erkeğimizle yakın olduğu için kıskanmadım :D 
Dizinin sonu çokk güzel hatta süper bitti.Son kısmı kısa gösterdiler diye şikayetçiydik ama uzun olarak yayınladılar :) Senaristler bu dizinin sonunu mahvetselerdi herkes söverdi :P Neyse ki öyle bir şey olmadı :D 

Oyuncuları söylemekle olmaz resimlerle tanıtayım ^_^
Başrol erkeğimiz, uzaylımız Do Min Joon yani Kim Soo Hyun :)  
Başrol şarkıcımız Cheon Song Yi yani Jeon Ji Hyeon :)
15 yıldır Cheon Song Yi'yi seven ve kalbini kazanmaya çalışan fakat kazanamayan dizideki ikinci erkeğimiz Lee Hee Kyung yani Park Hae Jin :)
Song Yi ve Hee Kyung'un çocukluktan beri arkadaşı olan ve Hee Kyung'u karşılıksız seven ikinci kızımız Yoo Se Mi yani Yoo In Na :)
Ve ve ve Song Yi'nin kardeşi olan lisesi Yoon Jae yani Ahn Jae Hyun :) Gerçekte çok küçük zannetmiştim ama adamın 1987 doğumlu olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım o.O 
Bu dizideki ortalığı karıştıran, olay çıkaran, Hee Kyung'un abisi kötü karakterimiz Lee Jae Kyung yani Shin Sung Rok -,-
Diziden replikler :)

(Sayfamda paylaştığım için ismi yazılı kusura bakmayın :P)
Ah liselim ahh :P
    Sözde liseli ama ablasına demediği kalmadı.Abilik yapıyor kk :D
Çocuğun güçleri çalışıyor mu diye deneyen tek insan :D
Uuu süperdi :D
              Hiç mi o kadar güzel yer görmedi? Hehehee kk :D
                        Erkekler çok gürültücü, bencede ^_^
                                 Do Min Joon => ODUN ^^
                                          Kkkk :D
Yine aklı zehir gibi kk 
O kadar! :D
Ve Ve Vee Cheon Song Yi muradına erdi :)

안녕히 계세요 ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder