안녕! Merhabaaa ^_^

An nyeong! Yani merhabaa :)
Açılışı yani ilk yazımı Kore ile yapıyorum.Gerçi nereden başlamam gerekiyor bilmiyorum ama başlamam lazım :D 6 yıldır Kore hayranıyım ve bu hayranlığım hiçbir zaman bitmeyecek.Nasıl bu kadar çok seviyorsun diye soruyorlar aslında çok basit.Ben ilk Saraydaki Mücevher dizisiyle başladım.Ve devamı geldiii :)

(Gerçekten mükemmel tarihi bir dizi izlemek isteyen olursa pişman olmaz)

Bir diziye başladın mı diğerlerini merak ediyorsun, izliyorsun, şarkılarını dinliyorsun sonra bir bakmışsın fan olmuşsun.


Fan olanlar beni çok iyi anlar.Bıkmadın mı diyorlar hayır bıkmadım, hiçbir zaman bu sevgi azalmadı ve azalmıyor gün geçtikçe daha çok artıyor.Onların dizilerine, filmlerine, yemeklerine, kültürlerine ilgi duyuyoruz, seviyoruz.Boş olan vakitlerimizi onlara ayırıyoruz.Şarkılarını dinleyip, ezberliyoruz.O grupların eşyalarını almak için çabalıyoruz.Ve bizde mesafeler diye bir şey yok.Çünkü istediğimizde her şeyi başarabildiğimizi biliyoruz.Bizde azim, hırs, umut var.Hayal kurabiliyoruz, kolay kolay vazgeçmiyoruz.Kısaca Kore fanları bambaşka kişiler.Bizi Kore fanı olmayan birinin anlaması çok zor.Bizi anlamak istiyorsanız iç dünyamıza gelmeniz lazım.Bunun içinde en yakın zamanda bir Kore dizisi izleyin derim hehe :)

Sosyal medyada bir fotoğraf gördüm.Bir psikolog bizi çok güzel anlatmış :)
Kısaca biz Kore fanları mükemmeliz :)

İlk yazımı kısa kesmeliyim diye düşünüyorum.Kore'yi ve Kore fanlarını seviyorum, mutluyum :)
Sonra görüşmek üzeree ~

16 yorum:

  1. Mukemmelsin cidden devamini bekliyorum simdiden ellerine saglik guzel olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım. :) en kısa zamanda ilginç ve eğlenceli paylaşımlarını bekliyorum. çok güzel olmuş. ellerine sağlık ! Fighting Eomma ! <3

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızçemm kk :D <3

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun kardeşim <3 başarılarının devamını diliyorum :) emeğine sağlık FİNGTİNG !!! <3

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür abla :) Fightingg !! :D <3

    YanıtlaSil
  6. ne demek canım <3 her zaman yanındayızzzz :) <3

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun, umarım herşey istediğiniz gibi olur. Yeni yazılarınızı merakla bekliyorum, blogger hayatında başarılar diliyorum (:

    YanıtlaSil
  8. Sinem ablacım biliyorum çok sağ olun :) Havva çok çok teşekkür ederim :) <3

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim canım, hayırlı akşamlar (:

    YanıtlaSil
  10. HAYIRLI OLSUN CANIM güzel güzel şeyler bekliyorum senden :D

    YanıtlaSil
  11. Kamsahamnidaaa çingum :D

    YanıtlaSil